2e Besturendag district

Hallo Vis Vrienden,

Zaterdag 12 november hielden we in het district Hunsingo de 2e contactdag voor vereniging bestuurders.
Deze is weer mogelijk gemaakt door onze Hengelsport Federatie Groningen Drenthe.
Even als alle voorgaande contactdagen is het altijd weer een leuk georganiseerde dag.
Onze voorzitter Dhr. S.W. Schoonhoven heette alle deelnemers weer welkom, waarna allen eerst even gezamenlijk een wedstrijdje gingen vissen.
Na einde wedstrijd ging onze wedstrijdleider van het district Hunsingo, Dhr. W.J. Venhuizen de resultaten van de wedstrijd even uitrekenen, waarna we gezamenlijk aan tafel gingen.
Dit was wederom weer een gezellig gebeuren. Menig bestuurder vertelde over de gebeurtenissen en ervaringen in hun vereniging.
Na de maaltijd kreeg elke deelnemer weer een vleesprijsje mee huiswaarts die ook nu weer prima was verzorgd door onze gastvrouw Tity en haar medewerkers.
We hopen natuurlijk ook alle deelnemers e.a. weer te treffen op onze Najaarsvergadering van donderdag 17 november a.s. in Café Hoornstertil.

Wim Venhuizen wist nog even een leuk plaatje te schieten in Ezinge.

Datum (en tijd) Zaterdag 12-11-2016 08:00 uur
Plaats Wehe Den Hoorn