6e Winterwedstrijd

Beste (sub) leden Hengelclub Onderdendam,

Op onze jaarlijkse ledenvergadering 24-2-2017 is het voorgestelde wedstrijdprogramma 2017 ongewijzigd definitief gemaakt.
Ook kreeg het huidig bestuur weer groen licht van de aanwezige leden om ook in 2017 weer leiding te geven aan onze visclub.
Op zaterdag 25 februari gingen we weer gezamenlijk naar het viswater in het district Hunsingo.
Het was vies weer met een koude regen en een stevige wind. Diverse dobbers hangen nu in de bomen. (wilgen?)
Na de wedstrijd is het totaal resultaat opgemaakt en kregen alle 12 deelnemers weer een mooie prijs mee huiswaarts.
De Algemeen kampioen, Aantal kampioen en Gewicht kampioen kregen een mooie h.o.h. rollade uitgereikt.

email: voorzitter.wedstrijden@hengelclubonderdendam.nl

Datum (en tijd) Zaterdag 25-02-2017 00:00 uur