2e Districtwedstrijd HSV Bedum,

Beste hengelsport liefhebbers ,

20 deelnemers kwamen samen in het Trefcentrum te Bedum waar HSV Bedum een ieder koffie met cake aanbood.
Om 7.00 uur verwelkomde Wim Venhuizen de deelnemers en gaf informatie over het betreffende het wedstrijdparcours.
Op het moment van vertrek was het behoorlijk fris met een stevige wind die waaide vanuit het noordoosten.
Tijdens de wedstrijd werd de temperatuur een ietsje beter doch het bleef stevig waaien.
Langs het parcours van het Boterdiep hadden de deelnemers de meeste luwte. (zie foto)

De gemiddelde vangsten waren in vergelijking met het vorig jaar prima te noemen.
Na de wedstrijd kwamen allen weer terug in het Trefcentrum om onder het genot van een hapje en drankje te wachten op het eindresultaat.
Voordat de gebruikelijke vleespakketjes aan de deelnemers werden uitgereikt, melde HSV Middelstum dat wedstrijd 3 en 4 zijn omgewisseld.
Wedstrijd 3 wordt deze keer gehouden vanuit Café Tuitman te Fraamklap.
Wedstrijd 4 vindt plaats vanuit het ijsbaangebouw te Middelstum.

Datum (en tijd) Zaterdag 06-05-2017 07:00 uur
Plaats Bedum