1e Dinsdag-Avondwedstrijd

Hallo hengelsport liefhebbers,

Maar liefst 16 deelnemers kwamen samen in het Dorpshuis Zijlvesterhoek te Onderdendam om gezamenlijk een gezellig wedstrijdje te gaan vissen.
Het was een mooie zomeravond om langs de waterkant te vertoeven, ondanks een paar plaatselijke regenbuitjes net boven Onderdendam.
Na de wedstrijd is er nog even gezellig onder het genot van een hapje en drankje en met enige hilariteit nagepraat over de behaalde resultaten van deze avond.

Mededeling:

Door plotselinge omstandigheden moet Hengelclub Onderdendam de Jeugdwedstrijd van 24 juni 2017 laten vervallen.
Het bestuur en de twee jeugdbegeleiders gaan binnenkort in gesprek om voor de jeugd van 8 tot 13 jaar andere (VIS) activiteiten te organiseren.
Zodra wij weten wat we gaan doen aan (VIS )activiteiten horen jullie dit zo spoedig mogelijk .

Datum (en tijd) Dinsdag 30-05-2017 18:30 uur