Open kampioenschap stekvissen" Gemeente Bedum " Onderdendam

Beste Hengelsport liefhebber,

Van de 37 aangemelde deelnemers kwamen er 36 opdagen voor deze gezamenlijke wedstrijd.
Om 08.00 uur ging het signaal voeren en vissen.
Het was niet prettig dat het tijdens de wedstrijd de gehele tijd bleef regenen.

Ook waren de gemiddelde vangsten erg matig deze dag.
Om 12.00 uur kwam het signaal einde wedstrijd, waarna de 2 weegploegen de vangsten van elke deelnemer noteerden.
Onder het genot van een hapje en drankje werden de behaalde prijzen weer uitgedeeld.
Er is ook nu weer gevist in 2 vakken. De Totaal Winnaar M. Kors van HSV TOG 217 kreeg spontaan van onze burgemeester Erica van Lente de fraaie beker en bijbehorende envelop met inhoud aangereikt.

We zijn als organisatie van deze wedstrijd zeer verheugd dat onze burgemeester bereid was om even de tijd te nemen voor onze Hengelsport.
Aan de beste 5 deelnemers uit elk vak zijn weer de gebruikelijke enveloppen met inhoud uitgereikt.
Alle andere deelnemers ontvingen een mooie rollade welke deels werd gesponsord door Slagerij Zuidhof van Bedum.
We bedanken alle deelnemers, en ook de vrijwilligers van het dorpshuis Onderdendam voor hun actieve medewerking aan deze dag.

email: voorzitter.wedstrijden@hengelclubonderdendam.nl

Datum (en tijd) Zaterdag 09-09-2017 06:30 uur