6e Districtwedstrijd Hc.O

Beste Hengelsport liefhebber,

Op deze laatste zomerwedstrijd van het district Hunsingo melden zich slechts 16 deelnemers.
Waarschijnlijk was de weersvoorspelling voor deze dag de oorzaak dat er enkele mensen thuis bleven.
Om 07.00 uur, (het was nog donker) ging een ieder een visplekje zoeken aan het Winsumerdiep.
Het is een wedstrijd geworden met de hele dag regen en uitstekende vangsten.

Het wedstrijdparcours aan het Boterdiep was waarschijnlijk door het weer onbezet.
Aan de winnaars over de gehele competitie van 6 wedstrijden is een fraaie beker uitgereikt.
Alle deelnemers kregen ook nu weer een lekkere vleesprijs mee huiswaarts.
Op zaterdag 4 november start de 1e vrije winterwedstrijd van de wedstrijdcompetitie georganiseerd door het district Hunsingo in Eenrum. (ringetje systeem)

Datum (en tijd) Zaterdag 07-10-2017 07:00 uur
Onze Thuisbasis: Dorpshuis Zijlvesterhoek Gastheer HSV Onderdendam