Visdocumenten

Lid worden van de mooiste vereniging in en om Onderdendam

Bij Hengelclub Onderdendam ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het  lidmaatschapsbewijs van onze club. Hiermee krijg je niet alleen toegang tot een prachtig aanbod aan viswater in en rond Onderdendam én zo'n 80% van ál het viswater in heel Nederland, maar word je ook lid van de leukste en actiefste club in onze regio.

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas inclusief de lijsten van viswateren worden je automatisch binnen drie weken  toe gestuurd.

Uiteraard kun je ook bij één van onze verkooppunten inschrijven en de documenten meenemen.

Prijzen Vispas

Klik hier voor een overzicht van prijzen.

Gratis jeugdvergunning

Ben je niet ouder dan 14 jaar en vis je nooit met meer dan één hengel? Dan kun hier een gratis jeugdvergunning van onze vereniging aanvragen. Lees wel eerst even de voorwaarden!