Wedstrijduitslagen 2020

Wedstrijd Uitslagen District Hunsingo 2020

5e vrije winterwedstrijd 7 maart 2020

14 deelnemers kwamen zich aanmelden voor de 5e en laatste wedstrijd van deze serie.
Het was een prachtige dag om een wedstrijd te vissen met weinig wind en een temperatuur van ongeveer 10 graden.
De warme winterkleding van de deelnemers die in de luwte en de zon stonden werd door enkelen al spoedig uitgetrokken.

Winsum Groningen.

Op veel bekende visplekken was de vis al verdwenen, maar toch vonden de deelnemers nog mooie stekken met veel vis.
Op zaterdag 4 april begint de 1e Vrije Stekwedstrijd van het district Hunsingo met een serie van 6 wedstrijden.

Zuidwolde Groningen.

Wim Venhuizen heeft al vast een paar mooie voorjaarsfoto’s bijgevoegd.

Uitslag : 07-03-2020

4e vrije winterwedstrijd 1 februari 2020

Beste Hengelsport liefhebber,

In het begin van de afgelopen nacht stormde het en af en toe vielen er stevige regenbuien.
Ondanks het voorspelde weer kwamen 16 deelnemers zich aanmelden in het mooie Café Hoornstertil in Wehe Den Hoorn.
Bij aanvang van de wedstrijd was het droog en het bleef droog tot einde wedstrijd.
Wel bleef de stevige wind doorwaaien en omstreeks de middag kwam er nog meer wind.
Bijna alle vissers hadden een plekje in de luwte gezocht en het leek dat de vissen hetzelfde hadden gedaan.

De gemiddelde vangsten waren uitstekend deze dag.
Op zaterdag 7 maart is de 5e en laatste wedstrijd van deze serie alweer vanuit het dorpshuis te Onderdendam.
Op zaterdag 14 maart is het onderhoud dag visplekken en zijn er geen viswedstrijden in het district Hunsingo georganiseerd.
Wim Venhuizen heeft uit zijn collectie weer een paar prachtige foto’s meegestuurd.

Uitslag: 01-02-2020

3e vrije winterwedstrijd 4 januari 2020

Er kwamen 16 deelnemers samen in het mooie Café Willibrord in Kloosterburen.
Allen kregen koffie aangeboden van HSV De Marnedobber.
Om 08.00 uur hield de voorzitter van het district allen hartelijk welkom en wenste iedereen een gezond en visrijk nieuw jaar.
Daarna gingen allen naar de diverse zelf gekozen visplekken in de Hunsingo wateren.

Foto van Websitebeheerder Hc.O

Ondanks een stevige wind die waaide vanuit het westen is er uitstekend gevangen.
Tijdens de wedstrijd viel er gelukkig geen regen tot op de terugweg naar Kloosterburen waar (bijna) iedereen zich om 14.00 weer melde.
Na de wedstrijd en onder het genot van een hapje en drankje zijn de vleespakketjes weer uitgereikt, die weer prima waren verzorgd door de plaatselijke HSV.
Op zaterdag 1 februari is weersafhankelijk de 4e vrije winterwedstrijd gepland vanuit het Café Hoornstertil in Wehe Den Hoorn waar HSV Viol onze gastheer is.

Wim Venhuizen heeft weer een paar mooie foto’s meegestuurd.

Uitslag: 04-01-2020