7e Zomerwedstrijd, vissen tot 14.00 uur.

Beste Hengelsport liefhebbers,

Nadat twee deelnemers zich hadden afgemeld voor deze wedstrijd, gingen we met 10 deelnemers de laatste wedstrijd van deze serie vissen.
Het was prima weer om langs de waterkant te vertoeven.

Deze wedstrijd kenmerkte zich door grote aantallen gevangen vissen en flinke brasems.

Toen we na afloop terug kwamen in het dorpshuis bleek dat Onderdendam vol was gelopen met wandelaars.
Maar dit was geen probleem voor de enthousiaste vrijwillige medewerkers van het dorpshuis.
Op vakkundige wijze zijn we ook nu weer voorzien van een hapje en drankje.
Na deze 7 wedstrijden worden de scores weer opgeteld (en afgetrokken) en volgt de prijsuitreiking op onze Najaarsvergadering.
Zaterdag 6 oktober, de laatste Vrije Leefnetwedstrijd van het district Hunsingo vanuit het dorpshuis te Onderdendam. Aanvang 07.00 uur.

Datum (en tijd) Zaterdag 29-09-2018 07:00 uur

Gewijzigd ivm de wandeltocht Om De Noord die op 29 september zal plaatsvinden