1e Districtwedstrijd Wehe Den Hoorn, Café Hoornster Til

Café Hoornster Til

Gastheer:

Hallo hengelsport liefhebbers,
18 deelnemers kwamen in de vroege ochtend zich aanmelden in het mooie Café Hoornstertil.
Na de koffie deelde wedstrijdleider Wim Venhuizen nog even enkele wedstrijdregels uit en vertrokken allen om 7.00 uur naar het parcours.
Het wedstrijdparcours was langs het Aduarderdiep vanaf de Torensmabrug tot de Steentil en lag er prachtig bij.
Met medewerking van het waterschap Noorderzijlvest, Sportvisserij Groningen Drenthe en een paar vrijwilligers van Hengelclub Onderdendam is het parcours weer voorzien van voldoende ruime visplekken.
Het was koud en nevelig met een matig windje waaiend vanuit het oosten.
Pas tegen het einde van de wedstrijd kwam de zon even tevoorschijn en werd het aangenaam visweer.
Foto's Wim Venhuizen

Enkele deelnemers vonden de gemiddelde vangsten tegenvallen doch vanaf 2010 was alleen de wedstrijd van 2017 beter.
Om 13.00 uur was het einde wedstrijd en gingen alle deelnemers weer terug naar het vertrekpunt Café Hoornstertil te Wehe Den Hoorn.
Onder het genot van een hapje en drankje kreeg elke deelnemer weer een leuk prijsje mee huiswaarts.
De bijgevoegde foto’s zijn gemaakt door Jan Vast.

5. W. Slagter

9. Erik Huitsing

De 2e vrije stekwedstrijd is gepland op 4 mei vanuit het dorpshuis in Onderdendam. Vertrek om 07.00 uur.

Datum (en tijd) Zaterdag 06-04-2019 07:00 uur
Plaats Wehe den Hoorn