5e Dinsdag-Avondwedstrijd

Onze Thuis basis: Dorpshuis Zijlvesterhoek

Beste hengelsport liefhebbers,

We gingen op deze snikhete zomeravond met 10 deelnemers naar onze wedstrijdwateren.
Vooral bij de aanvang van de wedstrijd moesten er nog menige zweetdruppels worden weg geveegd.
Tijdens de hele wedstrijd bleef het steeds erg warm.
De gemiddelde vangsten varieerden als gewoonlijk op een avondwedstrijd van uitstekend tot zeer matig.
Na de wedstrijd zijn alle resultaten weer opgeteld en de prijzen zijn onder het genot van een heerlijk koud drankje op het terras van het dorpshuis aan de deelnemers uitgereikt.

Terugkijkend kunnen we wel weer concluderen dat het weer een geslaagde en vooral een gezellige avondcompetitie is geweest.

Email: voorzitter.wedstrijden@hengelclubonderdendam.nl

Datum (en tijd) Dinsdag 25-06-2019 18:30 uur