5e Districtwedstrijd De Marnedobber

Gastheer:

HSV De Marnedobber, Café Willibrord te Kloosterburen

15 deelnemers kwamen samen in het mooie Café Willibrord op de voorlaatste wedstrijd.
Van HSV De Marnedobber kreeg elke deelnemer koffie aangeboden en was ook onze gastheer die de vleesprijzen uitstekend heeft geregeld.
Bij aankomst viel er een lichte regen.
 Doch tijdens de wedstrijd bleef het op een paar regendruppels droog.
Door het lange wedstrijdparcours langs het Hunsingo kanaal is er sterk wisselend gevangen.
Vooral de brasem liet het afweten deze keer. Het waren voornamelijk de prachtige en gezonde voorns die in deze wedstrijd de boventoon voerden.
Na de wedstrijd gingen we terug naar het mooi verbouwde Café Willibrord in Kloosterburen voor een hapje en drankje.

Wim Venhuizen heeft ook nu weer gezorgd voor enkele mooie foto’s langs het Hunsingokanaal.

Datum (en tijd) Zaterdag 07-09-2019 07:00 uur
Plaats Kloosterburen