3e District winterwedstrijd De Marnedobber,

Café Willibrord te Kloosterburen
Gastheer De Marnedobber

Beste hengelsport liefhebber,

Er kwamen 16 deelnemers samen in het mooie Café Willibrord in Kloosterburen.
Allen kregen koffie aangeboden van HSV De Marnedobber.
Om 08.00 uur hield de voorzitter van het district allen hartelijk welkom en wenste iedereen een gezond en visrijk nieuw jaar.
Daarna gingen allen naar de diverse zelf gekozen visplekken in de Hunsingo wateren.

Ondanks een stevige wind die waaide vanuit het westen is er uitstekend gevangen.
Tijdens de wedstrijd viel er gelukkig geen regen tot op de terugweg naar Kloosterburen waar (bijna) iedereen zich om 14.00 weer melde.
Na de wedstrijd en onder het genot van een hapje en drankje zijn de vleespakketjes weer uitgereikt, die weer prima waren verzorgd door de plaatselijke HSV.
Op zaterdag 1 februari is weersafhankelijk de 4e vrije winterwedstrijd gepland vanuit het Café Hoornstertil in Wehe Den Hoorn waar HSV Viol onze gastheer is.

Wim Venhuizen heeft weer een paar mooie foto’s meegestuurd.

Datum (en tijd) Zaterdag 04-01-2020 08:00 uur
Plaats Kloosterburen