4e District winterwedstrijd, Viol

Café Hoornstertil te Wehe Den Hoorn
Gastheer HSV VIOL

Beste Hengelsport liefhebber,

In het begin van de afgelopen nacht stormde het en af en toe vielen er stevige regenbuien.
Ondanks het voorspelde weer kwamen 16 deelnemers zich aanmelden in het mooie Café Hoornstertil in Wehe Den Hoorn.
Bij aanvang van de wedstrijd was het droog en het bleef droog tot einde wedstrijd.
Wel bleef de stevige wind doorwaaien en omstreeks de middag kwam er nog meer wind.
Bijna alle vissers hadden een plekje in de luwte gezocht en het leek dat de vissen hetzelfde hadden gedaan.

De gemiddelde vangsten waren uitstekend deze dag.
Op zaterdag 7 maart is de 5e en laatste wedstrijd van deze serie alweer vanuit het dorpshuis te Onderdendam.
Op zaterdag 14 maart is het onderhoud dag visplekken en zijn er geen viswedstrijden in het district Hunsingo georganiseerd.
Wim Venhuizen heeft uit zijn collectie weer een paar prachtige foto’s meegestuurd.

Datum (en tijd) Zaterdag 01-02-2020 08:00 uur
Plaats Wehe Den Hoorn