1e District vakantiewedstrijd Hc.O., te Onderdendam

Onze Dorpshuis Zijlvesterhoek
Gastheer HSV Onderdendam

Vandaag hebben zich een mooi aantal deelnemers gemeld in het Dorpshuis van Onderdendam.
Er werd warmte voorspeld en dat bleek ook zo. Doch aan de waterkant was het prima vertoeven.
Niet alle mooi weer is visweer wordt er vaak gezegd. Toch hebben de meeste deelnemers gemiddeld prima gevangen.
Op woensdag 10 augustus hopen we alle vissers weer (nog meer mag ook) te ontvangen.
Om 13.00 uur kwamen de weegploegen langs en vervolgens was het nog even nagenieten in het dorpshuis.
Elke deelnemer keerde huiswaarts met een prima verzorgd vleespakketje.
We gaan dan vissen in het Winsumerdiep vanaf Schaphalsterzijl tot Winsum en ook tussen Winsum (spoorbrug) en Onderdendam.

1e L.J. Stegewans                  HSV: Kloosterburen                     17030 gram (eremetaal

Foto’s Jan Vast

Datum (en tijd) Woensdag 03-08-2022 07:00 uur t/m woensdag 03-08-2022 13:00 uur