2e Winterwedstrijd van 9.00-15.00 uur

Onze Thuisbasis : Dorpshuis Zijlvesterhoek

Beste hengelsport liefhebber,

We gingen met een afgeslankt groepje vissen. Vier deelnemers hadden afgezegd vanwege de voorspelde weersomstandigheden.
Ze hadden het gelijk aan hun kant.

Er was bijna overal en vooral in de wind open water. Maar het was echt afzien deze keer.brrrr!
Toch is er nog wel wat vis gevangen.
Zo als het nu lijkt zijn er a.s. woensdag max. 2 deelnemers die dan willen vissen.
Over het wel of niet doorgaan woensdag (beetje zinloos) zal ik dinsdag omstreeks 17.00 uur via deze weg jullie verder informeren.
Verderop in de week zullen we ons nog moeten beraden of het zinvol is om de zaterdag 17 december de 3e winterwedstrijd te vervissen.
De beslissing hierover kunnen jullie a.s. donderdag omstreeks 17.00 uur verwachten.

Voorzitter en wedstrijdzaken:

Datum (en tijd) Zaterdag 10-12-2022 09:00 uur t/m zaterdag 10-12-2022 15:00 uur