4e Districtwedstrijd HSV De Witte Dobber

Hallo hengelsport liefhebbers,

HSV De Witte Dobber te Middelstum was gastheer van de 16 deelnemers aan deze 4e vrije stekwedstrijd.
Vanwege het regenachtig weer van de afgelopen dagen en ook deze zaterdagochtend bleven waarschijnlijk wat deelnemers thuis.
De gemiddelde vangsten waren niet spectaculair te noemen en vergelijkbaar met het vorige jaar.
Er zijn opvallend veel kleine rietvoorns gevangen en ook een paar flinke zeelten.
Hoewel er door enkele deelnemers toch wat grote brasems zijn binnengehaald was deze vis hier moeilijk te vangen.
Na afloop zijn de prijzen weer uitgereikt in het altijd gezellig ijsbaan gebouwtje.
Wim Venhuizen heeft weer een paar mooie plaatjes bijgevoegd van het Boterdiep vanuit Middelstum.

De drie vakantie wedstrijden worden op 9, 16 en 23 augustus georganiseerd vanuit het dorpshuis Zijlvesterhoek te Onderdendam.

Alle Foto,s 01-07-2017

Met vriendelijke groet en tot ziens,

Datum (en tijd) Zaterdag 01-07-2017 07:00 uur
Plaats Middelstum