Het laatste verenigingsnieuws

Een heel goed initiatief van de buurtbewoners van het Geert Reinders Park

Wijziging Wedstrijdschema 2018

publicatiedatum: Woensdag, 13 juni 2018

Beste Hengelsport liefhebber, Doordat de wandeltocht Om De Noord op 29 september plaatsvind hebben we besloten om de Clubdag op 22 september te laten plaats vinden. Men verwacht dat er ongeveer 5000 deelnemers (laatste etappe Onderdendam – Winsum ) aan deze wandeltocht het dorpshuis passeren. Dit houdt in dat de 7e Zomerwedstrijd is verplaatst van 22 september naar 29 september. Bijgevoegd het wedstrijdschema d.d. 13-6-2018. Met vriendelijke groet, T. (Thomas) Huizinga Beckeringhstraat 15 9959 PT Onderdendam Tel. 050-304 9019 -06-13 99 95 97 email: voorzitter.wedstrijden@hengelclubonderdendam.nl

Nu ook in BEDUM

publicatiedatum: Vrijdag, 20 april 2018

Voor Visvergunningen van Hengelclub Onderdendam en alles voor de hengelsport kunt u nu ook terecht bij, Kooistra Tuin & Dier Alles voor uw tuin en huisdieren. Industrieweg 9 9781 AC Bedum Tel: 050 301 48 00

Welkom op de website van H c. Onderdendam

Het bestuur van Hengelsportvereniging Onderdendam wil op een duurzame en verantwoorde manier optimale sportvisserijmogelijkheden bieden aan al onze leden.
Met deze website willen wij onze leden zo goed mogelijk informeren over ons beleid en onze activiteiten.
Ook willen wij via deze weg nieuwe leden  voorzien van informatie over onze vereniging en natuurlijke onze clubactiviteiten.

Wijzigingen zelf regelen:

Ga naar  dan naar  mijnsportvisserij

MijnSportvisserij is gekoppeld aan HSV Leden.
Sportvissers dienen zich eenmalig te registreren en hun VISpas te koppelen.

Sportvissers kunnen hier hun adreswijziging zelf doorvoeren,
een duplicaat aanvragen als ze de VISpas kwijt zijn,
een gratis MeeVIStoestemming aanvragen, opzeggen en meer.

Visweer  :

Het weer en regenradar