Vissengids

Vissengids App (met unieke VISsenscanner functie)
Alle Nederlandse vissen op je mobiel, automatisch vissen herkennen met je smartphone.

Met de gratis Vissengids App van Sportvisserij Nederland kun je eenvoudig en snel alle zoetwater- en zeevissen van Nederland doorzoeken, bekijken en determineren.

De VISsenscanner is een nieuwe functie in de VISsengids app, die gratis beschikbaar is in Google Play en de App Store. De scanner analyseert een foto met vis van je camera of uit de galerij van je smartphone, waarna hij direct en automatisch de juiste soort herkent. Bij gebruik van een goede foto klopt de uitkomst in minimaal 95% van de gevallen, zo blijkt uit tests. Wie over de uitkomst twijfelt, kan dit meteen melden in de app.

Heb jij een vis gevangen, maar weet je niet precies welke soort? Met de unieke VISsenscanner herkent je smartphone meteen automatisch de juiste vissoort. De app herkent alle 74 Nederlandse zoetwatervissen. Later volgt de herkenning voor de Nederlandse zeevissen.

Let op: op dit moment hebben we te maken met extreem veel gebruik van de VISsenscanner. Hierdoor zijn soms servers overbelast en kunnen problemen zijn bij het gebruik. We werken aan een oplossing. Mocht het niet goed werken, verzoeken we je vriendelijk om het later nog een keertje proberen.

Zo werkt de VISsenscanner - automatisch vissen herkennen met je smartphone