Cheque ter waarde van € 500.

Dinsdag, 19 maart 2024

In november 2023 werd de vereniging benaderd door een lid van de ledenraad van de Rabobank Groningerland met de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor een cheque van € 500. Daarvoor moesten we wel aan een aantal voorwaarden voldoen.

Na een aantal gesprekken was het dinsdag 19 maart dan zover.
Om 15.00 uur overhandigde het ledenraadslid de Dhr. Philip Kruizinga aan onze voorzitter, in aanwezigheid van een aantal (ere)leden,
een cheque ter waarde van € 500.

Dit als bijdrage in ons plan om in één van de vijvers van de Geert Jan Reinderspark een VISPAREL te realiseren voor Jong en oud.
Bereikbaar voor rolstoelen en ouderen die het moeilijk hebben om zich te verplaatsen.
Dat was dan ook de reden waarom de cheque op deze plaats werd uitgereikt – zie bijgevoegde foto’s.
We hopen dat het plan nog voor de grote vakantie 2024 kan worden gerealiseerd.
Rabobank en Dhr Philip Kruizinga, vanaf deze plaats nogmaals onze dank.