Verenigingsdag 14 juni 2024: de hengelsportvereniging van de toekomst

Zondag, 21 april 2024

Kom op vrijdag 14 juni 2024 naar onze speciale Landelijke Verenigingsdag! Deze organiseren we bij de prachtig aan het viswater gelegen https://kameryck.nl/over-ons/ontdek-kameryck vlakbij Woerden. Bekijk hier een impressie van de locatie:

Op deze dag willen we samen met bestuurders en vrijwilligers van hengelsportverenigingen (HSV’s) in gesprek en aan de slag om onze HSV’s toekomstbestendig te maken.

Er is de laatste jaren veel veranderd in de wereld en in onze samenleving. Dit levert ons bedreigingen en kansen op, waarmee we moeten leren omgaan. Dat betekent veranderen waar nodig en versterken wat waardevol is. En hebben we ondertussen wel de basis op orde?

zie verder :