Schoonmaakactie maart 2015

Donderdag, 02 april 2015

Op zaterdag 14 maart 2015 hebben 18 flinke mannen de visplekken aan het Winsumerdiep tussen Winsum en Schaphalsterzijl weer bereikbaar gemaakt voor het nieuwe visseizoen. Dit betrof een pilotproject waaraan we veel informatie voor de toekomst hebben verzameld. Hartelijk bedankt voor jullie medewerking!

Onze Hengelsportfederatie Groningen Drenthe heeft voor het bestuur en deelnemers van ons district voor deze dag alle medewerking verleend. Zo kon er gewerkt worden met uitstekend gereedschap en de inwendige mens is deze dag niet vergeten. Doordat er op een uiterst effectieve manier is gewerkt was het werk al 2 uur eerder gereed dan was ingepland.

Elke deelnemer was het eens met de stelling dat we als bestuur gerust bij meerdere wateren deze voorzieningen kunnen gaan toepassen.

Gemaakte foto’s van deze dag kun je o.a. ook bezichtigen op de website van HSV De Witte Dobber Middelstum en www.hengelclubonderdendam.nl

Mijn excuses aan verenigingen die wegens een verkeerde (herstelde) datum waarschijnlijk deze dag hebben gemist.