Prijzen Vispas

Met een VISpas of JeugdVISpas van HC Onderdendam mag je in bijna alle wateren in de provincies Groningen en Drenthe vissen.

Soort document

VISpas (Lidmaatschap 14 jaar en ouder)
Prijs per jaar € 37,30

(Incl. éénmalige inschrijfkosten € 5,80)

Er mag worden gevist met maximaal twee hengels voorzien van alle wettelijk toegestane aassoorten.
De VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 % van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen.
Een lijst met deze viswateren wordt eventueel bijgevoegd.

Sublidmaatschap (2e VISpas)

Prijs per jaar € 15,80

( Incl. éénmalige inschrijfkosten € 5,80)

Ben je reeds lid van een andere hengelsportvereniging (aangesloten bij Sportvisserij Nederland)
dan kun je bij ons sublid worden.
Je meldt je normaal aan als lid van de vereniging.
Je betaalt ook de volledige prijs van een volwaardig lidmaatschap, zijnde € 36,30.

Het centrale ledenadministratiesysteem herkent dat je reeds lid bent bij een andere vereniging en zal je automatisch bij ons registreren als sub-lid.

En zal het verschil tussen een volwaardig- en sub-lidmaatschap, zijnde € 20,50, binnen enkele dagen aan je terug storten.

JeugdVISpas (Jeugdlidmaatschap t/m 13 jaar)
Prijs per jaar € 21,55
(Incl. éénmalige inschrijfkosten € 5,80)

De VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 %
van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen.
Een lijst met deze viswateren wordt eventueel bijgevoegd

Jeugdtoestemming (Voorheen Jeugdvergunning) (t/m 13 jaar)

Gratis één–hengelvergunning

Er mag uitsluitend worden gevist met brood (deeg), aardappel, kaas, worm of maden.

Er mag uitsluitend worden gevist in de wateren, waarvan het visrecht is gehuurd door de Sportvisserij Groningen Drenthe en Sportvisserij Fryslân.

Deze toestemming is geldig zonder (Jeugd)VISpas (lidmaatschap).
Nachtvissen met de Jeugdtoestemming is verboden.

-> Bestel hier!

Via online heet het nog steeds Jeugdvergunning