1e District vakantiewedstrijd Hc.O., te Onderdendam

Onze Thuisbasis: Dorpshuis Zijlvesterhoek

Beste Hengelsport liefhebbers,

Na een paar extreem warme (hete) dagen eindelijk een lichte verkoeling tijdens de 1e vakantie wedstrijd.
Met een buiten temperatuur van ongeveer 23 graden was het heerlijk vertoeven langs de waterkant.
Ook de voorspelde regen en onweersbuien (regen 1mm. en geen onweer) doch wel met een matige wind, was het prima visweer.

De gemiddelde vangsten varieerden van uitstekend tot matig.
Na de wedstrijd gingen de aanwezige wedstrijdvissers samen gezellig zitten op het buitenterras van het dorpshuis Zijvesterhoek in Onderdendam.

Tijdens de prijsuitreiking viel er plotseling een stevige doch erg korte regenbui waarna allen zich naar binnen haasten.
De winnaar kreeg naast het eremetaal ook samen met alle deelnemers weer een lekker vleesprijsje mee huiswaarts.

Jan Vast heeft een paar leuke foto’s van deze 1e vakantie wedstrijd bijgevoegd.

De 2e vrije vakantie wedstrijd is gepland op woensdag 7 augustus vanuit het dorpshuis in Onderdendam. Vissen van 07.00 tot 13. 00 uur.

Beckeringhstraat 15 9959 PT Onderdendam

Datum (en tijd) Woensdag 31-07-2019 07:00 uur