2e Besturendag district, Café Hoornstertil te Wehe Den Hoorn

Café Hoornstertil te Wehe Den Hoorn

23 vereniging bestuurders en vrijwilligers onderhoud visplekken kwamen samen in het gezellige Café Hoornstertil in Wehe Den Hoorn voor deze contactdag.
Na ontvangst met koffie, kreeg elke deelnemer een meetlat en een doosje met ringetjes in bruikleen.

De voorzitter gaf uitleg aan de aanwezige deelnemers over het gezamenlijk belang tussen Sportvisserij Groningen Drenthe, het district Hunsingo en de verenigingen.
 Als blijk van dank is deze dag aan ons allen aangeboden door Sportvisserij Groningen Drenthe.
Doordat er nu meerdere wateren in aanmerking gaan komen voor onderhoud zijn meerdere vrijwilligers voor onderhoud visplekken nodig.
Om 8.00 uur vertrokken alle 23 deelnemers naar het viswater in het Hunsingogebied, om tot 13.30 uur gezamenlijk een wedstrijdje te vissen.
We moesten 's morgens nog even de autoruiten krabben maar maar verder was het prima vertoeven langs de waterkant.
Na de wedstrijd gingen we gezamenlijk aan een heerlijk gevulde "snert met spek" maaltijd, waar ook weer leuke perikelen de ronde deden.

De voorzitter herinnerde allen nog even aan de Najaarsvergadering op donderdag 14 november.
Na deze voortreffelijke en vooral gezellige maaltijd kreeg een ieder nog een vleesprijsje mee naar huis.

Voor meerdere foto's van deze dag zie:

Datum (en tijd) Zaterdag 09-11-2019 08:00 uur
Plaats Wehe Den Horn