1e Winterwedstrijd

Beste Hengelsportliefhebber,

Het was deze morgen weer auto krabben voor dat we richting het Dorpshuis konden gaan.
Er kwamen 7 deelnemers op deze 1e winterwedstrijd en na een kop koffie gingen we richting de zelf gekozen visplekken in het Hunsingo gebied .
Het weer was ons weer goedgezind en hadden af en toe een klein buitje .
Een paar deelnemers hadden de vis flink los. De andere deelnemers moesten meer moeite doen om de vis aan de bijt te krijgen.
Om drie uur gingen de hengels uit het water en gingen ieder terug naar het dorpshuis voor een hapje en een drankje.
Zaterdag 07-12-2019 2e District winterwedstrijd, Café Hoornstertil te Wehe Den Hoorn. Gastheer : HSV Viol. 08:00 uur tot 14.00 uur

Datum (en tijd) Zaterdag 30-11-2019 09:00 uur