4e Districtswedstrijd,

Café Hoornstertil, Mernaweg 60 te Wehe Den Hoorn,

Gastheer HSV VIOL

Beste hengelsport liefhebber,
Eindelijk weer een wedstrijd!
Enkele deelnemers moesten voor vertrek van huis nog eventjes de autoruiten krabben.
Bij binnenkomst in het mooie Café Hoornstertil zijn we nog even gewezen op het dragen van een mondkapje en tevens op het tonen van de Coronacheck.

De corona check

Na ontvangst van een door HSV Viol aangeboden koffie vertrokken allen naar onze viswateren in het district Hunsingo.
De gemiddelde vangsten varieerden plaatselijk van uitstekend tot zeer matig.
De 5e en laatste wedstrijd hopen we te kunnen organiseren vanuit het Dorpshuis Zijlvesterhoek in Onderdendam op zaterdag 5 maart.

Datum (en tijd) Zaterdag 05-02-2022 08:00 uur
Plaats Wehe Den Hoorn
café Hoornstertil, Wehe Den Hoorn Gastheer HSV VIOL

Beste hengelsport liefhebber,

Op zaterdag 5 februari hebben we besloten om nu de 4e winterwedstrijd van het district Hunsingo te organiseren vanuit Café Hoornstertil te Wehe Den Hoorn.
Denk bij het binnentreden aan het dragen van een mondkapje en op verzoek een geldige CoronaCheck kunnen tonen.
De inleg is € 7,00 contant. Om 08.00 verlaten we het Café voor de wedstrijd en om 14.00 uur zijn we allen weer terug.
Onze gastheer is HSV Viol.

Organisator(en) Sportvisserij Groningen Drenthe-, HSV Viol