Clubdag 8-10-2022

15 deelnemers kwamen samen in het dorpshuis om er weer een gezellige visdag van te maken.

Helaas moest 1 deelnemer gedwongen thuisblijven vanwege het oplopen van inmiddels beruchte virus.

Jan Vast had de koffie klaar!

De leefnet vissers mochten hun vervoersmiddel éénmalig binnen de bebouwde kom parkeren, om daarna een visplek te kiezen.
Ook voor ringetje vissers waren dezelfde regels m.b.t. hun voertuig van toepassing.
Gelukkig is de weersvoorspelling redelijk goed uitgekomen, doch na een flinke regenbui

werd het nog kouder als verwacht.

Maar na regen komt vaak zonneschijn .

Om 12.30 uur was het einde wedstrijd waarna er onder het genot van een paar verteringen nog even gezellig werd nagepraat over deze wedstrijd.

Tussentijds is het eremetaal aan de beide Clubkampioenen 2022 overhandigt.

Daarna gingen we met zijn allen aan tafel, om te genieten van een complete Snert maaltijd.

Ook zal er een bakje snert worden gebracht naar de plotseling ontbrekende deelnemer.

Stella de Boer (kok), Tineke Hoeksema en Etty Riemersma kregen nog een warm applaus voor hun voortreffelijke medewerking.

Foto's gemaakt door Wim Venhuizen en Jan Vast.

Hier zijn alle foto's te zien

Voorzitter en wedstrijdzaken:
email: voorzitter.wedstrijden@hengelclubonderdendam.nl